روستای گلستان سبز

روستای گلستان سبز
طبقه بندی موضوعی

                                                                  

در تاریخ  1395/03/13 طی مراسم ویژه ای با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان و مردم با کاشت یک اصله درخت و رونمایی از پوستر نمادین روستا، روستای گلستان در به عنوان روستای سبز معرفی شد.
سمانه مزارعی دهیار این روستا طی مصاحبه ای به خبرنگاران گفت: روستای گلستان که از قدمت چندین ساله برخورداراست دارای 814 نفر جمعیت است و با توجه به اینکه مردم از فرهنگ غنی برخوردارهستند با همبستگی تصمیم گرفتند که روستا را ازنظر زیست محیطی کاملا پاک نگهدارند و زباله های خود را در منزل تفکیک و در پلاستیک های در بسته یا در مکانهایی که سطل زباله نصب شده بگذارند ویا تحویل ماشین های حمل زباله تحویل دهند. وی ادامه داد: چون در ایام بهار گردشگران زیادی به دلیل قدمت و طبیعت بکری که روستای گلستان دارد به این روستا سفر می کنند اهالی تعداد زیادی کیسه پلاستیک تهیه می کنند و در ورودی روستا برای نگهداری زباله تحویل مسافران می دهند و در برگشت از آنها تحویل می گیرند و زباله های جمع آوری شده را به سایت دفن زباله انتقال می دهند .
                                                                                                     

                                                 هفته محیط ‌زیست از شانزدهم تا بیست و دوم خرداد است

  • دهیاری شورا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی